sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Näyttelyä

Viime viikonloppuna tuo ihminen heräsi jo pimeän aikaan,mä arvasin että tässä on joku juttu takana koska se oli illalla pakannu kasseja valmiiksi. Ja niin se pisti mut häkkiin ja vei autoon. Ajeltiin pitkään pitkään, kuulemma oltiin loppujen lopuksi Helsingissä.
Kun päästiin perille jouduin häkistä toiseen häkkiin, tässä oli sentään kauniit verhot ja sain ruokaa. Kaikki siis hyvin. Ja häkistä oli mukava katsella ohi kulkevia ihmisiä ja näin mä muita kissojakin, huh en ollut ainoa.
Tylsäähän siellä oli suurimmaksi osaksi, koko aamun sain odotella kunnes viimein ihminen tuli ja vapautti mut häkistä. Pääsin kahden kivan ihmisen luokse, ja mä kummastelen kokoajan miks tuo oma ihminen laittoi mut pöydälle? Kotona se aina käskee mua alas.
Ne kaksi vierasta ihmistä oli aikasta kivoja, ne kehui kuinka kaunis oo. No hei, tottakai mä oon ;)  Ja ne leikki mun kaa ihanalla uudella lelulla.

kuva Heikki Siltala




Sitten mä sain taas olla vaan häkissä, onneks siellä kävi välillä ihmisiä katsomassa mua ja nekin sanoi että oon kaunis.
Kohta taas oma ihminen haki mua, mihin nyt taas?  Hei,tällä kertaa siellä olikin viisi muutakin kissaa ja ne oli ihan oudon näköisiä. Yhdellä ainoastaan oli tälläinen kaunis turkki kun mulla, muilla oli oudosti ihan suoraa ja pidempää karvaa  :O
Ne kivat ihmiset oli kans siellä taas ja ne pyöritteli mua ja käänteli ja leikitti. Loppujen lopuksi ne teki hienon päätöksen, mä oon kaunein  :D Kaikkein kaunein tyttö joka niillä oli tänään kyläillyt.
Nyt muakin jo jännitti kun omaa ihmistä kans, mä en vaan tajua miks se tuli niin onnelliseks siitä mitä mä jo tiesin, että oon paras. Se onkin ihan outo.

Ja taas mua vietiin kohta, tällä kertaa taas uuteen häkkiin. Siellä oli paljon ihmisiä ja ihania poika-hajuja aaahhh.
Nyt ne kaksi ihmistä ei enää riittäny vaan ne oli ottanut kavereitaan mukaan mua katsomaan. Ihanaa, mä niin tykkään kun kaikki katsoo :)
Pah, ei ne ollutkaan niin kivoja. Niiden mielestä joku ihan outo on mua kauniimpi mutta onneks mun oma ihminen pitää mua parhaana.





Vihdoin, ihminen alkoi kasata kamoja ja kertoi että lähdetään kotiin. On rankkaa olla kaunis ja esiintyä. 
Ja mulla oli ikävä mun kaveria Aatua, miks se ei voinut lähteä mukaan niinku viimeks? Tyhmää



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti